FAQ

  • CO ZROBIĆ, GDY PRODUKT NIE ODPOWIADA KSZTAŁTOWI, KOLOROWI LUB ROZMIAROWI LUB INNYM POWODOM?

    W ciągu 14 dni od daty zakupu towaru (bez daty zakupu) - Możesz zwrócić produkt, który nie był używany, zachował swój wygląd handlowy i właściwości konsumenckie, a nie znajduje się na liście towarów niepodlegających wymianie lub zwrotowi: Wymień na podobny bez przeliczenia kosztów Wymień na inny z odpowiednim przeliczeniem kosztów Zwróć i otrzymaj zapłacone za niego pieniądze Jak ocenić zachowanie wyglądu handlowego: W dobrym oświetleniu, bez użycia specjalistycznych narzędzi, produkt nie powinien mieć widocznych śladów użytkowania w postaci drobnych rys, otarć, a tym bardziej odprysków, wgnieceń lub pęknięć. Najprostszym sposobem oceny zachowania wyglądu handlowego jest odpowiedź na pytanie: „Czy kupiłbym ten produkt w takiej formie, jak nowy?”

  • JAKIE SĄ OKRESY GWARANCJI NA MÓJ PRODUKT?

    Okres gwarancji produktu liczony jest od daty jego sprzedaży. Zazwyczaj jest on podany w dokumencie eksploatacyjnym produktu (certyfikacie gwarancyjnym, paszporcie technicznym, etykiecie lub innym dokumencie dołączonym do produktu). Na stronie internetowej producenta produktu

  • Czy istnieje możliwość zakupu towaru na raty?

    Niestety, w chwili obecnej nie ma możliwości zakupu towarów na raty.
    Możesz złożyć zamówienie na produkt, który masz dostępny na naszej stronie internetowej na kredyt
    Ponadto, jeśli jesteś klientem PrivatBank, możemy zaproponować Ci rozważenie opcji złożenia zamówienia za pomocą usług „Raty natychmiastowe” i „Płatność ratalna”